Doel SEO traject
Het doel bij het starten van een SEO traject is om extra relevant verkeer en omzet te genereren.
Vanuit dit oogpunt worden gezamenlijk de doelstellingen bepaald welke bestaan uit een aantal KPI’s en targets. Vanuit de scan die we vooraf doen zal blijken waar de kansen liggen voor een succesvolle SEO strategie. Vervolgens zullen we de scan en de bepaalde doelstellingen combineren waar een plan van aanpak uit voort komt.
Een doelstelling zal altijd zijn om de vindbaarheid te verhogen en potentiële klanten te verleiden jouw site te bezoeken. Dit kan door relevante content op de juiste manier in te zetten welke doorslaggevend is. Daarnaast ontkom je bijna nooit aan techniek bij het inzetten van een juiste SEO strategie. Ook hier houd ik rekening met de Google criteria welke ervoor zorgt dat alles goed verwerkt wordt in de zoekresultaten van Google.
SEO advies
Het kanaal SEO onder handen nemen kan met mij op verschillende manieren. Dit kan strategisch, operationeel of een combinatie van beiden zijn. Ik sta open voor elke vorm van samenwerking waarbij het delen van kennis centraal staat. Elke stap die we zetten op het gebied van SEO wordt glashelder gecommuniceerd met de desbetreffende personen.
Tot slot is het van groot belang om jouw SEO resultaten goed te kunnen monitoren. Met custom made dashboards en maandrapportages (voor de lange termijn inzichten), breng ik continue in beeld wat de effecten van geleverde inspanningen zijn. Op basis van deze inzichten kan de SEO strategie optimaal worden gemonitord en continu worden verbeterd.